Resorni ministar održao radni sastanak sa upravom JP ‘Šume Tuzlanskog kantona’

U JP ”Šume TK” upriličen je radni sastanak kojem su prisustvovali ministar poljoprivrede, vodoprivrede i šumarstva TK, Mustafa Šakić i uprava ovog preduzeća. Povod sastanka je sagledavanje stanja i poslovanja nakon dolaska nove uprave “Šuma” TK do danas. Resorni ministar je zadovoljan postignutim u protekla dva mjeseca. U januaru su planovi realizovani sa 98%, dok je u februaru stopostotni procenat premašen. “Uprava je odgovorna za rezultate i sve dok budu poslovali pozitivno imaće podršku ovog ministarstva.Ukoliko ne budu naravno tu podršku neće imati.Mi nismo došli da živimo od priče već smo došli da radimo i tako ćemo se ponašati i u budućnosti”,istakao je resorni je ministar.
“Svakodnevno praćenje proizvodnje i sve ono što je teretilo taj rad pokušali smo ukloniti tako da smo dosta toga postigli. U poređenju sa istim periodom prošle godine imali smo povećanje proizvodnje u iznosu od oko 70% i pad troškova u iznosu od 64%”, pojasnio je v.d. direktor ” JP Šume” TK, Almir Huskić.
Plan preduzeća Šume je razvojini, ali ne treba zaboraviti činjenicu da se obaveze koje je nova uprava preuzela kreću se između 4,5 i 6 miliona konvertibilnih maraka. Riječ je o sredstvima koja se moraju izmiriti prema Poreznoj upravi i po tužbama radnika, rečeno je na sastanku.
Menadžment preduzeća je u pregovorima sa Poreznom upravom kako bi otplatili glavnicu i iskoristilu zakonsku mogućnost da im se otpišu kamate za period 2013.-2016. godina. Za ostatak duga odnosno za 2017. treba napraviti sporazum sa Poreznom upravom. Sve obaveze prema dobavljačima,kupcima i izvođačima radova su uglavno izmirene. Velikih zaostataka nema što ovom preduzeću daje šansu za dalji napredak. U njemu je oposleno 570 radnika, plate su redovne i ne smiju biti upitne, kaže direktor Huskić. U narednom periodu planira povećati produktivnost, smanjiti troškove, a u narednih dvije do tri godine firmu stabilizovati i povećati plate. Razvojni put ovog preduzeća pratiće resorno ministarstvo.