Autoprevoznici na prvim linijama borbe za život

Uvoz i izvoz robe, u jeku koronavirusa, prijevoznicima robe, trenutno, stvara velike poteškoće. Autoprevoznici, najviše problema imaju u Hrvatskoj, satima čekaju na granici, jer prevoznike prate i pregledaju policijski konvoji. Vozači se pridržavaju zaštitnih mjera, poštuju mjere izolacije i uredno obavljaju radnu obavezu.

novinarka: Erda Redžepagić

Transport roba za sada se odvija prema utvrđenom sistemu, poštujući Uredbu zelenog koridora, koju je nedavno donijela Europska komisija. BIH iako nije članica Europske Unije, naslanja se na Uredbu, ističe  Kikanović.

Bosna i Hercegovina se nadograđuje na Uredbu zelenog koridora. Probleme imamo u Hrvatskoj, jer su prevoznici praćeni policijskim konvojima, što dodatno otežava promet roba. Vozači dugo čekaju na granicama i tu je veliki problem

Autoprevoznici poštuju mjere izolacije i radne obaveze.

Vozači imaju svoja stroga pravila, naše transportne kuće su uradile dobar posao kako bi obezbjedili mjere zaštite. Prevoznici idu i vraćaju se sa puta, poštuju mjere izloacije koja je obavezna. Nemamo nikakvih problema. Svi oni ispunjavaju radnu obavezu, poštujući sistem koji ne ugrožava njihovo zdravlje.“

Utjecaj korona virusa na poslovanje najviše se osjeti u drvoprerađivačkoj i ugostiteljskoj djelatosti koje su ujedno i najviše pogođene. Mjere održivosti su odložiti plaćanja obaveza prema bankama i poreza, te formiranje fonda iz koga će se isplaćivati plaće za radnike bez posla, poručuje Kikanović

Tu su veliki gubici i troškovi. Posljedice su nesagledive. Hitno se mora prići realizaciji komorskih mjera FBIH. Priznanje treba odati rudarima i zaposlenim u elektroenergetskom sistemu. Njihovi napori su veliki da bi se održalo pozitvno stanje“.

Ostaje pitanje, ukoliko dođe do snažnijeg širenja virusa korona, koliko će smanjenje opsega posla dodatno utjecati na finansijsku sliku ovog sektora.