“Digitalni marketing u turizmu” predstavlja budućnost, rečeno je na konferenciji održanoj u Tuzli. Predstavnici Turističkog ureda TK u planu rada za ovu godinu predvidjeli su budžetsku stavku za digitalni marketing, koji je pokazao prednosti za vrijeme pandemije. Predstavnici opštinskih i gradskih turističkih zajednica, institucija i preduzeća imali su priliku čuti predavanje o digitalnim alatima i načinu primjene u promociji turističih potencijala Tuzlanskog kantona. Iako se TK ne može porediti sa svjetskim turističkim centrima po broju posjeta i noćenja, najveći centri su tokom pandemije bilježili pad od 90, a Tuzlanski kanton oko 50 odsto. Planine su tokom cijelog ljeta prošle godine bile pune posjetilaca, kao nikad prije. U 2021. godini Turistički ured Turističke zajednice TK će se fokusirati na ruralni turizam, kreiranje novih turističkih proizvoda i promociju putem interneta. O prednostima digitalnog marketinga nad tradicionalnim i digitalnim alatima govorio je Nedžad Pirić. Konferenciju “Digitalni marketing u turizmu” organizovala je Turistička zajednica TK. U januaru 2020. i dijelu februara TK je imao najviše posjeta i noćenja. Iako je taj trend poremetilo proglašavanje pandemije predstavnici turističkih zajednica nastoje ponovo oživjeti turistička mjesta. Pri tome posebnu ulogu imaju planinarska i lovačka društva, rečeno je na konferenciji.