Pred TK je još jedna neizvjesna turistička sezona

Čini se da od proljetne turističke sezone na području TK nema ništa, pa turistička zajednica Kantona sve nade polaže u onu ljetnu. Ipak su ovaj period iskoristili za promovisanje turističkih potencijala, odnosno prirodnih ljepota kako na domaćem tržištu tako i na regionalnom.

Pred TK  je još jedna neizvjesna  turistička sezona. Međutim, iz Turističke zajednice TK kazali su nam da imaju velika očekivanja od ove ljetne sezone, te da se trenutno radi na proširenju domaćeg tržišta.

“Našim planom i programom smo predvidjeli da  imamo jedan, dva  odnosno tri prstena gdje ćemo biti prisutni u promociji i prezentaciji  pa ćemo po odobrenjima  svih tih  naših zahtjeva i planova i program da naše potencijale promovišemo  evo u okruženju Zvornika, Bijeljine, Odžaka, Zavidovića, Zenice, Sarajeva.”-miralem Mešković- Turistička zajednica TK

Dodatno će se raditi i na povezivanju sa zemljama regije, barem sa onim mjestima koja su nam geografski bliža.

”Već imamo ponudu renomirane turističke kuće čuvene Prizme iz Novog Sada za realizaciju velikog projekta digitalnog marketinga, odnosno predstavljanja turističkih potencijala  TK na području  Republike Srbije…..Prebacit ćemo se i na područje Republike Srpske i Hrvatske.Osjek i taj dio Slavonije, dakle to je ono očekivano tržište odakle ljudi mogu da nam dođu čak i u jednodnevnu posjetu.”-Miralem Mešković Turistička zajednica TK

Bez turističko-ugostiteljskih radnika , bez vlasnika objekata i bez lokalne zajednice nije moguće unaprijediti samu organizaciju turističke sezone.Pa je tako Turistučka zajednica TK, kako bi spasila sve one koji ravnopravno učestvuju u kreiranju turističke ponude raspisala javni poziv.

“Trenutačno nam je raspisan javni poziv za tzv. turističku infrastrukturu  u vrijednosti  od 200.000 maraka, rok je 24. tekući mjesec.Ovim nagovještavamo  upravo zbog toga, u nemogućnosti stvarnog planiranja, prije svega  onih promotivnih i prezentacijskih rabota turističkog ureda odnosno Turističke zajednice.“Miralem Mešković Turistička zajednica TK

Šta mogu očekivati turističke agencije, hoteli  ali i turisti, još uvijek se ne zna. Ono što je jedino sighurno je da će glavni kriterij a ujedno i ono od čega će zavisiti opstanak, kako domaćeg tako svjetskog tržišta, je epidemiološka situacija.