Promocija domaćih proizvođača i turističkih potencijala kroz kampanju “Kupujmo, putujmo domaće”

U naredna tri mjeseca Ministarstvo trugovine, tuzirma i saobraćaja TK u suradnji sa RTV TK realiziraće kampanju „Kupujmo, putujmo domaće“, s ciljem promocije naših turističkih potencijala.  Kroz promotivne spotove, radionice i učešće na sajmovima za koje se u ministarstvu nadaju da neće biti otkazani, žele  se približiti naši turistički biseri. Namjera je otvoriti mogućnosti za kreiranje turističkih tura po TK i BiH  koji su sada uglavnom u samostalnim aranžmanima građana.

Tuzlanska Panonska jezera, Srebrenička kula, lukavački jeserski biseri, Kula Gradačac, živiničko Bašigovačko jezero, banovička Zlača, kladanjska Muška voda, prostori koji obiluju stećcima i drugim kulturno-historijskim naslijeđem samo su dio bogate turističke ponude TK. Pandemija korona virusa koliko god lošeg donijela, stvorila je šansu za promociju ovih domaćih turističkih potencijala.  Kampanja „Kupujmo, putujmo domaće“ koju realizira Ministarstvo trgovine, turizma i saobraćaja TK sa našom medijskom kućom svojevrstan je nastavak dobre dugogodišnje saradnje, sada usmjeren na promociju domaćih turističkih destinacija.

RTV TK će za potrebe ove kampanje na raspolaganje sve svoje materijalne, tehničke i kadrovske resurse.