Uganda ima novu turističku strategiju; turiste privlači ženama raskošnih oblina

0
191

Uganda je predstavila svoju novu turističku strategiju koja će se usredotočiti na promoviranje “prirodno obdarenih žena” te zemlje, prenose mediji.

Državni ministar turizma Godfrey Kiwanda pokrenuo je natjecanje ljepote pod nazivom “Miss Curvy Uganda” u cilju promocije turizma u Ugandi.

Izbor je dio turističke inicijative “Tulambule” u Ugandi, osmišljene kako bi se prikazale sve atrakcije koje ta zemlja nudi.

Popisu turističkih atrakcija, pored prirodnih ljepota i nacionalnih parkova, tako su sada dodane i žene raskošnih oblina.

Predstavljanje izbora ljepote održano je uz bazen u gradu Kampala, a s bujnim ljepoticama pozirao je i ministar Kiwanda.

–  Imamo prirodno lijepe žene raskošnih oblina koje je užitak gledati. Zašto to ne iskoristiti kao strategiju za promoviranje turizma?’, rekao je Kiwanda.

Dodao je kako je ovaj izbor drugačiji od izbora na kojima se natječu mršave djevojke.

Na izbor Miss Curvy Uganda mogu se prijaviti žene od 18 do 35 godina, a prema pisanju lokalnih medija, organizatorica izbora Ann Mungoma kazala je kako će ovakve manifestacije “povećati vidljivost i poštovanje prema ljudima Ugande”.

– Miss Curvy je događaj koji predstavlja prirodne obline pravih afričkih žena. To je izvanredna manifestacija na kojoj će mlade žene pokazati svoje obline i intelekt – ističu organizatori.

S druge, pak, strane ugandska aktivistica Primrose Nyonyozi Murungi poziva da se izbor otkaže.

– 2019. je godina, dame i gospodo. A čitav turistički odbor se okupio i odlučio pokrenuti ovako nešto. Ti ljudi imaju djecu, napisala je na Facebooku.

(FENA) I.B.