Privredna komora Federacije BiH iz Tuzle počela kampanju “Kupujmo domaće”

Privredna komora Federacije BiH u sklopu kampanje “Kupujmo domaće” od danas je krenula s promotivnim akcijama koje za cilj imaju podizanje svijesti o važnosti kupovine domaćih proizvoda. U kampanju je za sada uključeno 50 kompanija iz deset kantona u Federaciji BiH. Namjera Privredne komore je da se ova kampanja provodi svake godine, ali u drugim općinama i gradovima. Kampanja je danas zvanično počela u Tuzli i Bihaću.

Novinarka: Devleta Brkić

Kupovinom proizvoda sa oznakom „Proizvedeno u BiH“ povećava se njihova konkurentnost ali i doprinosi očuvanju bosanskohercegovačkog identiteta, istaknuto je danas tokom zvaničnog početka kampanje „Kupujmo domaće“. Privredna komora Federacije BiH od samih početaka proaktivno sudjeluje u ovoj kampanji. Komora je trenutno u fazi završnih priprema dokumentacije za Projekt vizuelnog označavanja kvalitetnih domaćih proizvoda putem kojeg će se domaćim proizvodima dodjeljivati znakovi “BH kvaliteta“ i “Izvorno domaće“.

– Naši domaći proizvodi koji budu zadovoljavali sve propisne uvjete dobijat će oznaku “BH kvaliteta” i “Izvorno domaće”. Ja se nadam da će biti još konkurentniji kako na domaćem tako i na ino tržištima. Mi ćemo napraviti jedan registar svih domaćih proizvođača, napravit ćemo udruženje pri Komori koje će brinuti o kvaliteti i promicanju domaćih proizvoda i na taj način ćemo nastojati podizati svijest naših građana o kupovini domaćih proizvoda, kazao nam je Marko Šantić, predsjednik Privredne komore FBiH.

Prva promotivna akcija počela je u Tuzli. Partner projekta je domaći trgovački lanac, koji već kontinuirano pruža podršku domaćim proizvođačima.

– Mi stalno radimo sa domaćim proizvođačima, i mi smo jedna svojevrsna platforma za plasman domaćih proizvoda. Privredna komora FBiH je prepoznala značaj, i pozvani smo da budemo partneri u projektu na šta smo pristali i pružit ćemo podršku u skladu sa našim mogućnostima, istakla je Tatjana Paunoski, PR menadžerica kompanije Bingo i rukovodilac marketing službe.

Građane Tuzle pitali smo da li, i u kojoj mjeri kupuju domaće proizvode?

Anketa

Kampanja će trajati od 9.juna do 7. jula, a za sada je uključeno 50 kompanija iz svih kantona u Federaciji BiH. Namjera je da se kapmanja provodi svake godine, ali u drugim gradovima.

(RTVTK)