Brendiranje u turizmu: Edukacija za turističke djelatnike iz Hrvatske, BiH i Crne Gore

Da je turizam razvojna šansa, ukazuje primjer R Hrvatske čiji stručnjaci su nedavno za predstavnike turističkih zajednica iz TK kao i domaće privredne subjekte oslonjene na ovu djelatnost, upriličili edukaciju iz oblasti brendiranja u turizmu. Učesnike edukacije iz naše zemlje, Hrvatske i Crne Gore okupio je zajednički projekt „Panonsko – jadranska veza“…

U realizaciji projekta „Panonsko – jadranska veza“ pored grada Tuzla i udruženja za razvoj NERDA kao domaćih partnera, učestvuju i partneri iz Hrvatske i Crne Gore. Riječ je o projektu prekogranične saradnje u okviru INTERREG programa 2014 – 2020 koji pokriva ove tri zemlje s tima da su iskustva u turizmu jedine članice ovog trougla koja pripada Evropskoj uniji predmet izučavanja. Upravo su stručnjaci iz Hrvatske nedavno održali predavanje kolegama iz druge dvije zemlje a tema je bila „brendiranje u turizmu“. Edukacija se, između ostalog, odnosila na strateški razvoj turizma, aspekte brendiranja, strateški pristup brendiranju i potrebnim sudionicima za ovaj proces. U okviru projekta „Panonsko – jadrnska veza“ je i uređenje izletišta Ilinčica u Tuzli čiji dovršetak se , prema riječima direktorice turističke zajednice grada Tuzla, očekuje 2022. INTERREG IPA program prekogranične saradnje Hrvatska – BiH – Crna Gora 2014 – 2020 sufinansiran je sredstvima iz namjenskih fondova Evropske unije.