Školu u prirodi treba organizovati za što više predmeta

0
63

Odgajatelji iz predškolskih ustanova, nastavnici i profesori iz osnovnih i srednjih škola sa područja Tuzlanskog kantona prisustvovali su danas jednodnevnom seminaru koji je za njih organizovao Ekološki savez Eko zeleni TK. Zajedno su analizirali nastavne cjeline koje bi se u skladu s planom i programom učenja mogli realizovati kao škola u prirodi.

novinar Azra Mešić

Na nastavničkim vijećima je u svakoj od škola odluka hoće li zagovarati organizovanje izvanučioničke – terenske nastave i ambijentalno učenje, a za učenike je to od nemjerljive koristi kažu Eko zeleni.

  • Sve nastavne jedinice koje se organiziraju u učionici mogu se realizovati i u prirodi. Time se razvija princip očiglednosti, razvija se interaktivna istraživačka nastava, naglašava prof. dr. Muhamed Omerović, predsjednik Saveza Eko zeleni TK.

Nastava se u prirodi se češće treba organizovati ne samo iz predmeta moja okolina i biologija, nego i iz fizike, hemije, tjelesnog i likovnog odgoja i drugih nastavnih predmeta.

  • Danas smo odabrali i lokacije naših zaštićenih područja i preporuke nastavnicima osnovnih i srednjih škola na koji način mogu nastavu prilagoditi i koje aktivnosti i u kojoj mjeri mogu prilagoditi učenicima osnovnih i srednjih škola, kazala je doc. dr. Jasmina Kamberović, profesorica Univerziteta u Tuzli navodeći kao primjer dobre prakse organizovanje škola u prirodi na planini Konjuh.

Program edukacije za prosvjetne radnike dio je projekta koji po aplikaciji Eko zelenih podržava Federalno ministarstvo za obrazovanje i nauku.